Alege un sponsor

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Accident Timisoara 3 tineri raniti

Gheata si zapada de pe sosea plus viteza au facut victime la Timisoara vineri seara. Trei tineri cu varste cuprinse intre 20 si 30 de ani au ajuns la spital dupa ce masina in care se aflau a derapat si s-a oprit intr-un zid de beton.

Cei trei tineri se intorceau de la club, iar soferul conducea cu viteza, fara sa tina cont ca soseaua este inghetata.

In starea cea mai grava este o tanara de 20 de ani, ce avea capul prins intre portiere si capota atunci cand a fost gasita.

Un comentariu:

sorindaniel spunea...

am adaugat link-ul blogului tau pe site-ul meu,am vazut ca postezi zilnic in legatura cu accidentele,eu am inceput sa promovez campania stop accidentelor,si am nevoie de astfel de stiri,sper ca nu te superi ca am pus link-ul tau... http://stop-accidentelor.blogspot.com
daca e vreo problema imi dai mesaj inapoi si il voi scoate

Textad

Emag