Alege un sponsor

joi, 30 octombrie 2008

Accident Ploiesti: Tuşierul Nica: «Dacă mă aflam în maşină, acum eram sub pământ!»

Automobilul lui Cristi Nica, arbitrul care va oficia la derby-ul de azi, a fost făcut praf.

Accident groaznic în Ploieşti. Automobilul aparţinând arbitrului ploieştean Cristi Nica, delegat la derby-ul Dinamo - Steaua de diseară, a fost făcut praf joi noaptea.

"M-am trezit în zgomot de sirene de Poliţie şi Salvare. Automobilul meu era parcat regulamentar, însă a venit un Mercedes al cărui ac de kilometraj s-a oprit la 170 km/h! Cel de la volan mi-a lovit maşina, a mai făcut praf vreo şase, apoi a ricoşat într-un stâlp şi s-a răsturnat. Din ce am înţeles, au fost şi doi morţi, cei de pe bancheta din spate. Mulţumesc lui Dumnezeu că n-am fost eu, soţia sau copilul în maşină. Dacă ne aflam înăuntru, acum eram sub pământ", a povestit, terifiat, arbitrul. "Din ma­şina mea a rămas doar bara din faţă. În rest, a fost făcută praf. Din patru locuri, mi-a făcut-o armonică, de două locuri. Uite că am un ghinion printre atâtea momente fericite: voi arbitra la derby, apoi, săptămâna viitoare, voi oficia şi la un meci din grupele Ligii Campionilor".
Sursa

Niciun comentariu:

Textad

Emag