Alege un sponsor

duminică, 23 decembrie 2007

Accident Măneciu, Prahova: Doi localnici din Măneciu, Prahova, au murit zdrobiţi de un TIR


Un TIR a derapat într-o curbă, iar remorca a ajuns pe contrasens şi a strivit de pereţii unei case o bătrână de 65 de ani şi un tânăr de 21.

Femeia de 65 de ani venea de la biserică şi mergea spre casă împreună cu un vecin de-al ei. Erau pe trotuar, când un TIR care mergea pe cealaltă bandă a derapat.

Oamenii nici n-au avut timp să fugă. Remorca s-a îndreptat în viteză spre ei şi i-a strivit de zidul unei case. Îngroziţi, trecătorii şi şoferul camionului au chemat ambulanţa, dar cei doi erau morţi când au venit medicii.

Martorii spun că şoferul TIR-ului a încercat să evite o maşină parcată neregulamentar şi aşa s-a întâmplat nenorocirea, însă poliţiştii au dat însă alt verdict. Accidentul s-a produs pe fondul nereducerii vitezei la condiţiile de trafic.

Şoferul TIR-ului, un bărbat de 40 de ani, poate primi pentru ucidere din culpă şapte ani de închisoare.
Sursa

Un comentariu:

lori spunea...

Buna seara .va rog din suflet daca ma poate ajuta si pe mine cu cateva inf ,legate de tatal meu .Parintii mei sau desp cand eu av 3 ani ,acum am 33 .Tata se numeste Hangiu Ioan ,este din Maneciu Pamanteni ,are un frate Gica si o sora Alina .tata locuieste langa bufet [daca o mai fii ,era pe timpul lui Ceausescu]iar pe actuala lui sotie o cheamaRoxana[ea este mult mai tanara decat el ]in urma cu vreo 20 de ani am mers la Maneciu ,lam cautat ,am vb cu el putin ,dupa cativa ani eu mam casatorit iam tr inv la nunta ,normal ca nu a venit sau poate Roxana nu io fi dat scrisoarea
.Eu vreau doar sal vad si sasi cunoasca nepoteii si ginerele mai ales ca la inceputul lunii mai vrem sa mergem intr-o mini vacanta la Cheia ,nu-mi trebuie nimic de la el eu am aici in Constanta tot ceimi trebuie ,vreau doar sa-si cunoasca copii mei bunicul .va las un nr de tel 0728158518ad costel_lori77.Multumesc .

Textad

Emag