Pe de o parte, vorbim de premiere ale unor maşini să le spunem corecte: noul Opel Astra, sedanul Renault Fluence, Hyundai ix35 (urmaşul lui Tucson), BMW X1, Citroen C3, Ford C-Max, KIA Ceed facelift, Fiat Punto Evo, Skoda Superb Combi, Peugeot 5008 sau VW Golf 6 Estate. Interesant, cele mai multe dintre aceste modele nu au fost afectate de criză din punct de vedere al aspectului exterior...
Tot de criză se leagă şi avântul sistemelor de propulsie hibride sau total electrice:
- Renault ne "ameninţă" cu nu mai puţin de 4 maşini electrice;
- BMW ne gratulează cu tehnologia ActiveHybrid pe X6 şi Seria 7;
- Mercedes vine cu limuzina Mercedes S500 Hybrid, dar şi cu precursorul viitorului B-Class, BlueZero E-Cell Plus;
- Hyundai ne oferă un mic i10 Electric;
- Peugeot are atât o maşină complet electrică, Peugeot iOn, cât şi nişte hibride, RCZ şi 3008, cu tehnologia Hybrid4;
- Audi ne pregăteşte pentru misteriosul e-tron;
- Toyota Auris HSD vine în completarea lui Prius;
- nu putem trece cu vederea revenirea pe piaţa auto a mărcii Trabant, cu un concept electric oldie (deşi e numit "New Trabi")
Şi astea nu sunt toate premierele anunţate pentru Frankfurt 2009. Mai sunt câteva care încă nu au fost dezvăluite publicului (de exemplu, încă ne mai întrebăm dacă Dacia SUV va fi sau nu prezentată la Franfkurt 2009), mai sunt şi conceptele, majoritatea urmând a fi dezvelite cu ocazia salonului german, mai sunt lucruri ţinând de tehnologie, tuning, ediţii speciale sau noi motorizări.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu