Alege un sponsor

luni, 4 august 2008

Accidente Prejmer scuter , TIR

Imprudenţa l-a costat viaţa pe un tînăr în vîrstă de 30 de ani, din Braşov. Bărbatul a murit după ce a intrat cu scuterul sub roţile unui TIR. Accidentul s-a produs ieri, pe Drumul Naţional 13, între Braşov şi Sighişoara. Din cîte se pare, tînărul nu s-a asigurat la schimbarea direcţiei de mers, astfel că a fost lovit în plin de TIR-ul care circula regulamentar. „Nu s-a asigurat, mi-a ieşit în faţă, am încercat să îl evit, să iau stînga de volan, am intrat în balans, am pătruns pe contrasens şi era să mă răstorn. Am oprit maşina şi m-am dus să văd ce a păţit, intrase deja în comă”, a mărturisit şoferul maşinii de mare tonaj. În urma impactului, conducătorul scuterului a murit. Un alt accident grav s-a produs, în noaptea de miercuri spre joi, între Braşov şi Prejmer. O tînără a ajuns pe patul spitalului în stare foarte gravă după ce a încercat să evite impactul cu un căruţaş beat. Femeia conducea un autoturism Matiz, iar la un moment dat i-a apărut în cale o căruţă. Şoferiţa a tras cu putere de volan, iar maşina s-a răsturnat. Un alt autoturism care mergea în spatele Matizului s-a răsturnat pe cîmp. Un echipaj de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă a sosit în scurt timp la faţa locului. Tînăra rănită a fost transportată, de urgenţă, la Spitalul Judeţean Braşov. „Am preluat o pacientă, victima unui accident rutier. Tînăra prezenta un politraumatism, un traumatism de coloană şi unul abdominal. Era conştientă, a fost stabilizată la faţa locului şi transportată la spital”, a declarat un medic de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă Braşov. Şi în acest caz, cercetările poliţiştilor sînt în plină desfăşurare. Căruţaşul implicat în accident a fost testat cu aparatul etilotest şi s-a stabilit că bărbatul prezenta o alcoolemie de 0,52% mg/l alcool pur în aerul expirat.
Sursa

Niciun comentariu:

Textad

Emag