Alege un sponsor

luni, 4 august 2008

Accidente cu scuter: Scuterul, pericol naţional!

După ce că şoselele României sunt o primejdie în sine, în ultima vreme, conducătorii de scutere s-au transformat într-un coşmar pe două roţi. Anul acesta, în Capitală, au fost răniţi 200 de oameni care circulau cu scuterul.

Legislaţia în ceea ce îi priveşte este destul de blândă. Astfel, în funcţie de capacitatea cilindrică, oricine poate conduce un scuter, dacă face un curs obligatoriu de informare. Problemele pe care le ridică scuteriştii sunt variate: de multe ori, aceştia nu respectă regulile de circulaţie, le taie calea şoferilor, încercând să se strecoare în trafic şi nu poartă echipamentul de protecţie.

Cum legislaţia prevede amenzi în toate cazurile enumerate mai sus, ne-am aştepta ca numărul incidentelor provocate de conducătorii de scutere să scadă. Realitatea e cu totul alta: doi adolescenţi din Capitală au fost grav răniţi, după ce au încercat să depăşească neregulamentar. Un tânăr din Braşov era să calce un copil cu scuterul, în timp ce gonea cu o viteză mult prea mare. O femeie din Timişoara a ajuns în stare gravă la spital, după ce a tăiat calea unui tramvai.

Ar trebui schimbată legislaţia şi înăsprite sancţiunile, pentru ca astfel de incidente să nu se mai repete?

http://www.protv.ro/stiri/eveniment/cursa-cu-scuterul-sfarsita-la-spital-pentru-doi-adolescenti-din.html

http://www.protv.ro/stiri/eveniment/brasov-un-scuterist-la-un-pas-sa-fie-linsat.html

http://www.protv.ro/stiri/eveniment/o-femeie-din-timisoara-care-mergea-cu-scuterul-lovita-de-tramvai.html
Sursa

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred ca scuterele ar trebui scoase de pe ,,piata''...de la 18 ani se i-a permis...cine are bani isi i-a masina cine nu asta e...daca nu ai bani de masina iti iei bicicleta..dar nu scuter.. e destul de priculos..parerea mea..

Anonim spunea...

am avut un accident cu scuteru am trecut pe verde si unu cu masina a fortat sa treacaa intersectia si ma luat in plin noroc am avut ca aveam casca de protectie si protectii corp ca altfel puteam sa fiu mort voi face la politie o scrisoare prin care voi cere ca toti scuteristii cum sunt si eu care puteam sa mor sa POARTE CASCA DE PROTECTIE si VESTA REFLECTORIZANTA obligatoriu si noaptea si ziua si protectie corp

Textad

Emag